LINSBOXEN

KONTAKTLINSER PÅ ETT
SÄKERT, ENKELT OCH TRYGGT SÄTT

Nu kan du abonnera på dina kontaktlinser hos din optiker genom månadsvis betalning.
Garantilinser och kontroller av din ögon ingår!

SÅ HÄR GÖR DU:

  • Boka tid för synundersökning och utprovning av kontaktlinser.
  • Du får då med dig linser för de två första månadernas förbrukning.
  • Därefter får du linserna hemskickade månadsvis så länge du önskar.
  •  Alltid färska linser från LinsBoxen, du slipper alltså komma ihåg att köpa eller lagra en massa linser hemma.
  • Du kan när som helst byta linstyp eller styrkor hos din optiker om så behövs.
  • I LinsBoxen kan du välja på kontaktlinser från de världsledande kontaktlinstillverkarna.
  • Här finns endast originalprodukter.
  • Pausa när du vill, om du ska på semester eller får ett linslager hemma.

+100%-


FAKTA OM LINSBOXEN

Ingen fraktkostnad – Du betalar inget porto eller någon fraktkostnad.

Ingen bindningstid – Du kan när som helst säga upp abonnemanget utan någon uppsägningstid eller bara göra uppehåll om du har fått linser över p.g.a. exempelvis sjukdom som har gjort att du inte har kunnat använda linser under en viss tid.

Månadsvis betalning – Varje månad dras från ditt bankkonto via autogiro en månadsavgift för linserna och undersökningen. Detta innebär att du inte behöver betala för linserna sex månader i förskott.

Alla kontroller ingår – I priset för abonnemanget ingår regelbundna linskontroller av dina ögon. Optikern kallar dig till en lins- och ögonkontroll utifrån en överenskommen tid som bestäms av dig och din optiker tillsammans.

Tillgång till legitimerade optiker över hela landet – Som abonnent på LinsBoxen får du tillgång till samtliga cirka 140 butiker i landet som tillhandahåller LinsBoxen.

LINSBOXEN KUNDSERVICE

Vår kundservice står till tjänst varje vardag, måndag till fredag, mellan kl. 09.00-17.00. Allt för att du skall känna dig trygg som LinsBoxen kund.

Till kundservice ringer du när du har frågor eller funderingar kring ditt abonnemang såsom:

  • Har flyttat och bytt adress.
  • När en lins mot förmodan gått sönder.
  • När du önskar göra ett kortare uppehåll.
  • När du önskar avsluta ditt abonnemang.

Ingen fråga är för liten eller svår för oss, du är alltid välkommen att kontakta oss!

Telefonnummer till kundservice: 0200-88 33 88

E-post till kundservice: [email protected]

Vänligen ha ditt kundnummer tillhands när du ringer till kundservice. Detta nummer finner du i välkomstbrevet, eller på följesedeln i den senaste leveransen. Om du inte har kundnumret tillgängligt går det bra att uppge personnummer och adress.